Üres a bevásárló kosár
Telefonszám
+20 228 8126Mennyi idő mire kiszállítják a rendelésem?
Megrendeléstől számítva 2-3 munkanap alatt a GLS szállítja a csomagodat.
Regisztráció a bejelentkezés fül alatt található.
Hogyan tudom módosítani a megrendelésem szállítási adatait?
Amennyiben szeretné módosítani a megrendelését, akkor kérjük írjon egy email a support@kimo-soft.hu email címünkre vagy lépjen kapcsolatba elérhetőségünk bármelyikével amit a Kapcsolat menüpont alatt találhat.
Hogyan tudom nyomonküvetni a csomagomat?
GLS futárszolgálat Csomagkeresőjében tudod megtenni a kapott csomagszám beillesztésével.
Nincs. Csak Magyarország területén szállítunk ki.
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Meggondolta magát idő közben és már nem tart igényt a termékre? Többféle lehetősége van elállni a vásárlástól.
Amíg nem adjuk át a futárszolgálatnak a csomagot, addig a webshopon a a Saját fiókjában lemondhatja a rendelést.
Amennyiben már átadtuk a futárnak, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát az ügyfélszolgálat felé, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálat felé.
Ha nem tudjuk értesíteni időben a futárszolgálatot, javasoljuk hogy a csomag átvételét utasítsa vissza.
Ha valóban így van, kérem jelezze felénk és mi ingyen kicseréljük önnek.
Lépjen kapcsolatba velünk és mi kicseréljük önnek.
Hová küldhetem vissza a terméket?
Kérem töltse ki a hibabejelentő lapot amit ITT talál, nyomtassa ki és helyezze a termék dobozába vagy küldje el nekünk emailben a support@kimo-soft.hu címünkre.
Szállítási címünk: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 1.
Meggondoltam magamat és törölni szeretném a megrendelésem
Ha a termék nincs a futárnál, addig bármikor törölheti a rendelését.
Gyártói vagy bolti garanciát biztosítanak?
Forgalmazott termékek általában forgalmazói/bolti garanciával rendelkeznek.
Bizonyos termékek esetében a gyártó biztosítja a jótállást, ez az adott termék adatlapján külön feltüntetésre kerül.