GYIK

Segítségre lenne szüksége?

Minden hasznos, tudnivalót itt megtalál.

Gyakran ismételt vásárlással kapcsolatos kérdések

Rendelés és Szállítás

Mennyi idő mire kiszállítják a rendelésem?

Megrendeléstől számítva 2-3 munkanap alatt a GLS szállítja a csomagodat.

Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztráció a bejelentkezés fül alatt található.

Hogyan tudom módosítani a megrendelésem szállítási adatait?

Amennyiben szeretné módosítani a megrendelését, akkor kérjük írjon egy email a support@kimo-soft.hu email címünkre vagy lépjen kapcsolatba elérhetőségünk bármelyikével amit a Kapcsolat menüpont alatt találhat.

Hogyan tudom nyomonküvetni a csomagomat?

GLS futárszolgálat Csomagkeresőjében tudod megtenni a kapott csomagszám beillesztésével.

Külföldre van kiszállítás?

Nincs. Csak Magyarország területén szállítunk ki.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Meggondolta magát idő közben és már nem tart igényt a termékre? Többféle lehetősége van elállni a vásárlástól.

Amíg nem adjuk át a futárszolgálatnak a csomagot, addig a webshopon a  a Saját fiókjában lemondhatja a rendelést.

Amennyiben már átadtuk a futárnak, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát az ügyfélszolgálat felé, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálat felé.

Ha nem tudjuk értesíteni időben a futárszolgálatot, javasoljuk hogy a csomag átvételét utasítsa vissza.

Csere, garanciális ügyintézéssel kapcsolatban

Csere és Garancia

Rossz csomagot kaptunk

Ha valóban így van, kérem jelezze felénk és mi ingyen kicseréljük önnek.

A csomagom sérült mit tegyek?

Lépjen kapcsolatba velünk és mi kicseréljük önnek.

Hová küldhetem vissza a terméket?

Kérem töltse ki a hibabejelentő lapot amit ITT talál, nyomtassa ki és helyezze a termék dobozába vagy küldje el nekünk emailben a support@kimo-soft.hu címünkre.
Szállítási címünk: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 1.

Meggondoltam magamat és törölni szeretném a megrendelésem

Ha a termék nincs a futárnál, addig bármikor törölheti a rendelését.

Gyártói vagy bolti garanciát biztosítanak?

Forgalmazott termékek általában forgalmazói/bolti garanciával rendelkeznek.
Bizonyos termékek esetében a gyártó biztosítja a jótállást, ez az adott termék adatlapján külön feltüntetésre kerül.